ALAYCI KUŞ; GAZETECİ ve YAZARLAR!.

Basın & Medya, TV Programcıları ve gazeteciler, sanatçılar ve yazar çizerler, halkı şekillendirdiği için denetimde tutulmalı, diyor, küresel ve emperyalist güçler.

Basın & Medya, TV Programcıları ve gazeteciler, sanatçılar ve yazar çizerler; birilerinin SESİ olarak, her dönemde kullanılır, diyor.

Alaycı KUŞ; duyduğu her sesi taklit ( 22 KUŞ Türü ) yeteneğine sahip bir kuş türü.

Peki, Basın & Medya, TV Programcıları ve gazeteciler, sanatçılar ve yazar çizerler; kim ya da kimlerin SESLERİNİ, ne ve neler karşılığında, TAKLİT etmektedir?

Peki, Basın ve Medya sektöründe ALAYCI KUŞ olarak ifade edebileceğimiz GAZETECİ ve YAZAR kılıklı tipler var mıdır?

Amerikan istihbaratı, Soğuk Savaş dönemi ve halen, Alaycı Kuş adını verdiği gazeteci ve yazarları, Ulusal Çıkarları çerçevesinde, kullanmaktadır.

Peki, Gazeteci ve Yazarları, sadece Amerikan istihbaratı mı kullanmaktadır? Başkaca kimler kimler ve neden kullanmaktadır?

Peki, Alaycı Kuş, operasyonu halen devam ediyor mu? Alaycı Kuşlar ile vatandaş, bir konu üzerinde ikna edilmeye çalışılır.

Peki, Ulusal ve Yerel Basın & Medya sektöründe, Gazeteci kimlik altında, Küresel Güçlerin Alaycı Kuşlarını tanıyabilir miyiz?

Ya da Yerel çerçevede, Basın & Medya sektöründe, Gazeteci kimlik altında, PARAYI verenin düdüğü çaldırdığı, Alaycı KUŞ sayısı ne kadardır?

Peki, Küresel güçler ve işbirlikçilerinin yerel basın medya sektöründe kullandığı ALAYCI KUŞLAR, kim ya da kimler olabilir?

Basın & Medya; vatandaşın talep ve önerilerini aşağıdan yukarıya doğru oluşturulması yolu ile yönetime iletilmesi anlamına gelmektedir.

Peki, Basın & Medya; hangi küresel güçler veya büyük devletler ve içerideki işbirlikleri tarafından finanse edilmekte, fonlanmakta veya yönlendirilmektedir?

Medya çalışanlarının kültürü ve yetiştikleri coğrafya, ait oldukları din, mezhep ve etnik köken, aldıkları eğitim ve cinsiyetleri, mesleki tecrübe ve kişisel yetenekleri, olayların siyak ve sibakını idrak dereceleri, mensubiyet ve meşrep gibi öznellikler haberin toplanmasından, haberin dokusu ve haberin kamuoyuna sunumuna kadar etki etmektedir.

Küresel güçler, ulusal ve yerelde, kullanışlı işbirlikçi taşeron basın & medya çalışanları ya da tipi bizden fakat çipleri dışarıda olan; ALAYCI KUŞLAR, milletin soysal dokusu ve birliğini bozabilmek adına, her kademesinde cirit atmaktadır.

Basın & medya sektöründe; küresel işbirlikçilerin yancısı – taşeronu – borazanı ve yerli – milli olmak üzere iki sınıfta toplayabiliriz.

Şimdi diyeceksiniz ki medyanın yancısı – yandaşı – trolü ve yalancısı olduğu gibi yerli görünümlü yabancısı ve taşeronu ya da ALAYCI KUŞLARI da var mıdır?

Bazıları göbekten bağlı! Bazıları da ekonomik olarak! Bazı çalışanlar ise ikbal beklentisi zaviyesinden duygusal olarak bağlı!

Para, kadın, güç, makam ve mevki insanlar için motive eden bir etken olduğuna göre!

Peki, Yerel ve Ulusal Basın & Medya sektöründe çalışan Gazeteci ve Yazarların MOTİVASYONU nedir ya da neler olmalı?

Yayınlayan

ahmetunver

Ahmet Ünver; İletişim Uzmanı; İletişim, Kurumsal İletişim, Halkla İlişkiler, Reklam, Marka, Marka Yönetimi, Marka İletişimi, Kurumsal İtibar, Kurumsal İtibar Yönetimi

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir