Otel Sektörüne Yeni Cencept; NOV Otel Konya

NOV  & İBİS Konya otellerinin Genel Müdürü Berati Tuncer ve Kurumsal İletişim Müdürü Haydar Çekkılıç beylerle yeni yatırımları ve Konya turizm hizmet sektörü hakkında sohbet ettik. NOV ve İBİS Konya Otellerini Eylül ayında açmayı planladıklarını fakat inşaat vb. kaynaklı olarak bir ay erteleme ile Ekim ayı içerisinde hizmete gireceğini ifade ettiler.

Her iki dostumuza çıkmış oldukları bu yolda Başarılar dilerim.

Öncelikle ticaret adamlarına, özellikle de ekonominin durağan olduğu dönemlerde,  yatırım kararı alan cesaret sahibi iş adamlarını Tebrik ederim.  Turizm sektöründe Konya’ya yenir bir soluk ve heyecan kazandıracağına inanılan,  NOV ve İBİS otellerinin yatırımcısı,  İstanbul’da ikamet eden ve İstanbul’da kazanan,   sevdalı olduğu memleketine yatırım kararı alan,  Konyalı Mustafa Özşenol beye almış olduğu bu kararından ve cesaretinden dolayı çok Teşekkürler. Mustafa Beyin ticari mantığı ‘’  Hayatımızda dürüstlük ilkesi ile bilimsel çalışmayı ve kaliteyi yan yana getirmeyi hedefledik. Bu yolda genç yöneticilerimiz de yürüyecekler. Hiç yerimizde saymayacağız. Her gün bir öncekinden daha önde.. Daha donanımlı. Daha yenilikçi’’..   Mustafa Bey Konyalı olmanın ve Mevlana felsefesine sahip olmanın vermiş olduğu heyecanla… Hz. Mevlana’nın  ‘Her gün bir yerden göçmek,  Ne iyi,  Her gün bir yere,  Konmak ne güzel, Bulanmadan, donmadan, Akmak ne hoş, Dünle beraber  Gitti cancağızım, Ne kadar söz varsa, Düne ait, Şimdi yeni şeyler Söylemek lazım ‘’ buyurduğu gibi…  Rabbim Hayırlı ve bereketli kazançlar versin.

Genel Müdür Berati Bey,  Otel hizmet sektörüne yeni bir concept hedefi ile çıktığımız bu yola, otel sektöründe sadece konaklama noktasına odaklanmadıklarını, müşteri veya misafirleri için her noktada yani misafirlerimize dokunduğunuz her alanda,  VIP hizmet anlayışına sahip olduklarını ve bütün personel olarak bu anlayışta hizmete odaklandıklarını ifade ettiler.

Kurumsal İletişim Müdürü Harday Bey, Toplantı salonları, yüzme havuzları ve yeni hizmet alanları ile Konya, Karaman bölgesinde İş âlemine ve ailelere hizmete odaklandıklarını, 180 eğitimli personeli ve VIP hizmet anlayışımıza uygun, müşteri memnuniyetine odaklı bir anlayışla, otelimizin taksilerini Audi A3 markası ve eğitimli taksici arkadaşlarla yola çıktıklarını vurguladılar. Havaalanına inen ve bizim otele gelecek olan misafirlerimize otelimizin taksi operatörleri tarafından, misafirimizin talep etmeleri halinde, Konya hakkında kabaca bir bilgilendirme yapılacağına da vurgu yaptılar. Konya ve Karaman bölgesinde, yurt dışına seyahat edecek olan müşterilerimize, dünyanın her bir bölgesinde bulunan 4.000 adet otel grubumuzla irtibata geçerek hizmete hazır olduklarını ifade ettiler.

Bir şehrin gelişiminde, özellikle de yerli ve yabancı turizm açısından otel yatırımları çok önemlidir. Ülkemizde son yıllarda ön plana çıkan İnanç turizminde bir merkez olma noktasında gelişme gösteren Konya’nın yeni Otel vb. yatırımcıları da desteklenmeli diye düşünüyorum. Ülkeler, şehirler ve ekonomiler için; Otel seyahat demek,  otel turizm demek, otel hareketlilik, dinamizm ve canlılık demektir.

 

Yayınlayan

ahmetunver

Ahmet Ünver; İletişim Uzmanı; İletişim, Kurumsal İletişim, Halkla İlişkiler, Reklam, Marka, Marka Yönetimi, Marka İletişimi, Kurumsal İtibar, Kurumsal İtibar Yönetimi

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.