Ekonomik Konjonktür ve Siyasi Değişim!

Yokluk ve yokluktan kaynaklı ekonomik ve sosyal sorunlar denilince, ülkemizde,  tek bir siyasi parti akıllara gelmektedir! Peki, neden?

Türkiye’de, yokluk ve kıtlık, tek bir partiden kaynaklı olmaktadır! İsmi, yokluklar için yetip artmaktadır!

Bu ülkede, siyaset tarihi neredeyse; yokluk ve yokluktan kaynaklı kuyruklar ile müsemma, tek bir siyasi parti bulunmaktadır!

Ya da yokluk ve kuyruklar denilince başkaca bir siyasi parti, var mıdır?

Peki, bugün için yokluk ve kuyruklar denilince, hangi siyasi parti akıllara gelmektedir?

Otuz yaş civarındaki genç seçmen, ömründe başka bir siyasi parti görmüş müdür? 

Peki, yaşamakta olduğumuz süreç ve algı operasyonu, sıradan gelişmeler midir?

Yoksa Kadim bir AKIL devrede midir? Ya da olmalı mıdır? Peki, değişimi nasıl yapacaksınız? Ya da değişimin vakti saati gelmiş midir?

Yoksa hepsi sıradan ve spontane gelişmeler olabilir mi? Olmayacağına göre!

Peki, neler olmaktadır?

Kadim bir Akıl, neler planlamaya ve yapmaya çalışmaktadır? Sadece soruyorum!

Yoklar ile müsemma siyasi partiye,  yokluk ve kuyruklar üzerinden,  seçmen kitlesi KONSOLİDE mi edilmektedir? Hem de milliyetçi ve muhafazakâr seçmen! Neden olmasın?

Türk Devleti; Kadim Türk Devlet Aklının denetim ve kontrolünde; Kuvay-i Milliye Ruhu ve Kurucu İrade gelenek ve kültürüne sahip, TÜRK bir LİDER ve temsilcileri maharetiyle; bürokrasi de; yeniden adalet ve güvenin tesis edildiği, yeniden ehliyet ve liyakatin öne çıktığı; RESTORASYON süreci akabinde;  yeni bir dönemin başlamak üzere olduğunu düşünüyorum! 

Başkaca bir çıkış yolu kalmamıştır!

Kuvayı Milliye Ruhu; Ülkenin geleceği tehlikeye girerse, Kurtuluş Savaşında olduğu gibi, halkın yeniden örgütlenip bir araya gelerek; birlik ve beraberlik, özgürlük ve direnişi temsil eder!

Kadim Türk Devlet Aklı denetiminde ki Türkiye’de; kazasız ve belasız, sağ ve salimen bir seçim akabinde ki devir teslim akabinde; 2023 – 2053 ve 2071 hedeflerine doğru, Tünelin Ucundaki IŞIK görünmektedir!

Yayınlayan

ahmetunver

Ahmet Ünver; İletişim Uzmanı; İletişim, Kurumsal İletişim, Halkla İlişkiler, Reklam, Marka, Marka Yönetimi, Marka İletişimi, Kurumsal İtibar, Kurumsal İtibar Yönetimi

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir